26 January 2019

ATU ZERO TUNAI UMRAH FEBRUARI INI, SANGGUP BOTAKKAN KEPALA


Bakal menunaikan umrah pada Februari ini, pelawak kumpulan Zero, Atu mengakui bersedia untuk membotakkan kepalanya dan menjelaskan mencukur rambut di seluruh kepala antara amalan sunat yang dilakukan jemaah haji dan umrah.





Sementara itu, kata Atu, dia sudah merancang dan berniat untuk menunaikan umrah bersama ibu dan ibu saudaranya sejak sekian lama.

"Kalau rezeki botak kepala, saya botakkan. Lagipun itu sunat," katanya memetik laporan HLive. Saya tak plan tapi tiba-tiba terdetik. Bukan sebab MLM2018 tapi memang sudah niat.

"Duit pun sudah cukup, ramai di luar sana yang teringin menunaikan umrah dan haji tapi tak dapat-dapat sebab masalah kewangan. Jadi, kenapa saya yang sudah mampu ini tidak mengerjakan umrah?

Klik untuk gambar besar


"Kalau tak ada halangan Februari nanti saya akan berangkat menunaikan umrah bersama ibu saya dan ibu saudara saya," tuturnya.

Bagaimanapun, Atu berhasrat untuk membawa isteri dan anaknya pada tahun hadapan sekiranya keadaan mengizinkan.

"Isteri saya tengah sarat mengandung dan anak saya baru berusia dua tahun jadi agak merisaukan kalau saya bawa. Tahun ini saya pergi dahulu, Insya-Allah tahun depan baru saya bawa mereka bersama," ujarnya.




www.myartis.com / Sumber & foto: Astro Gempak & Instagram Atu Zero


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: