28 January 2019

VIDEO WANITA MIRIP 'FATHIA LATIFF' TANPA TUDUNG TERSEBAR?


Baru-baru ini media sosial digempakkan dengan sebuah video seorang wanita berambut pendek mirip pelakon Fathia Latiff yang sedang berkaraoke bersama seorang lelaki di hadapan khalayak ramai.





Video tersebut yang dimuatnaik di akaun Instagram 'Makcik Puaka' itu dirakam disebuah kafe di Shah Alam yang mengadakan sebuah showcase kelmarin.

"Malam tadi @sisturz_stalker share igstory cafe di Shah Alam ni, tak cam sapa so admin pon tak ambik tau la, lepas tu makcik dpt sekali lg dr follower lain. Admin pun tengok, 2-3 kali makcik ulang, ni Fathiya Latif ke?," katanya.

Klik untuk gambar besar


Seakan menguatkan lagi dakwaan tersebut, beberapa pemuzik yang terlibat di dalam showcase berkenaan ada memuatnaik foto mereka bersama Fathia.

Menerusi InstaStory, Fathia dilihat ada memuatnaik rakaman video di lokasi yang sama di dalam video yang telah tersebar itu namun dari sudut pandangan berbeza.

Bagaimanapun, tidak dapat dipastikan sama ada benar atau tidak wanita itu adalah Fathia. Apa pun kita tunggu saja penjelasan lanjut daripada Fathia sendiri.








KLIK DISINI UNTUK TONTON VIDEO



www.myartis.com / Sumber: Rotikaya & Beautifulnara


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: