01 February 2019

MASIH TUTUP KOMEN: "BUKANNYA TAKUT TETAPI....." - IZREEN AZMINDA


Nampaknya sehingga hari ini, pelakon Izreen Azminda masih menutup fungsi ruangan komen di laman Instagram sejak kontroversi bernikah dengan suami orang. Jelasnya, hidupnya kini lebih tenang tanpa kata-kata sampah netizen.





Selain mengakui beliau sebelum ini merasa tertekan dengan segala kecaman, Izreen menegaskan bukannya takut untuk membuka kembali fungsi komen tetapi tidak mahu laman Instagramnya itu dipenuhi dengan 'sampah' kata-kata negatif.

"Emosi terganggu sebab komen mereka sangat keterlaluan. Cuba mereka duduk di tempat saya atau artis lain yang dikecam, apa mereka rasa? Disebabkan itu, saya ambil keputusan tutup ruangan komen dan ia sangat berbaloi.

Klik untuk gambar besar


"Sudah masuk tahun kedua saya tutup. Memang lega dan tenang saja. Tak perlu lagi saya hadap dengan komen jahat dan caci-maki mereka. Saya bukannya takut, tetapi tak mahu Instagram dipenuhi dengan 'sampah' dan komen negatif.

"Kalau mahu apa-apa, boleh DM (direct message) saja. Ramai yang berbuat sedemikian dan saya akan balas," jelasnya mengapa bertindak untuk menutup terus ruangan komen sejak bernikah.

Dalam pada itu, Izreen menyokong tindakan berani penyanyi Linda Rafar memfailkan saman terhadap lebih 100 netizen. Kata Izreen, biar netizen sedar jangan sesuka hati hendak memijak kepala artis.






www.myartis.com / Sumber & foto: Harian Metro & Instagram Izreen Azminda


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: