27 March 2019

"DIA BERTEMU LELAKI BAIK" - QI RAZALI DOAKAN KEBAHAGIAAN NELYDIA


"Alhamdulillah, saya bahagia dia jumpa dengan individu yang boleh membimbingnya... Dia bertemu lelaki baik. Semoga semua yang diimpikan dicapai dalam perkahwinan nanti. Saya mendoakan yang terbaik untuk awak (Nelydia)...





"Tahniah! Semoga berbahagia hingga ke anak cucu," demikian kata pelakon, pengacara dan pemuzik, Qi Razali yang mendoakan yang terbaik buat bekas kekasihnya, pelakon Nelydia Senrose yang bakal mendirikan rumah tangga, tidak lama lagi.

Qi atau nama penuhnya, Qushairi Mohammed Razali, 44, yang pernah menjalin hubungan cinta dengan Nelydia itu gembira apabila adik kepada pelakon Uqasha Senrose ini bertemu jodoh dan menemui kebahagiaan dengan jejaka yang dapat membimbingnya dalam melayari bahtera perkahwinan.

Klik untuk gambar besar


Awal bulan ini, Nelydia, 24, mengesahkan dirinya bakal bernikah apabila perkongsian Instagram (IG) Story termasuk yang dimuatnaik saudara-mara dan kenalan rapat aktres itu ketika menghadiri majlis meraikan bakal pengantin di sebuah hotel, tersebar.

Namun, pelakon drama 'Cinta Tiada Ganti' dan 'Encik Iman Exspres' itu dilaporkan enggan mengulas lanjut, sebaliknya berdoa majlis yang dirancang diberkati dan dipermudahkan.

Ketika ini Nelydia sedang rancak membuat persiapan perkahwinannya bersama cinta hati, Hafiz yang dikhabarkan bakal berlangsung pada April ini. Bagaimanapun, pelakon itu masih belum lagi berkongsi tarikh sebenar pernikahannya.






www.myartis.com / Sumber & foto: Berita Harian, Instagram Qi razali & Nelydia Senrose


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: