15 March 2019

KERETA KENA PECAH, KAMERA HILANG: "AKU SUMPAH KAU MAMPUS" - QI RAZALI


Malang tak berbau..... demikian halnya yang terjadi kepada pengacara, Qi Razali yang kehilangan sebuah kamera jenis Canon M50 apabila kereta miliknya dipecahkan oleh pihak tidak bertanggungjawab malam semalam.





Kejadian yang dipercayai berlaku di kawasan tumpuan ramai di Bukit Bintang itu mencetuskan rasa bengang pelakon drama bersiri 'Blogger Boy' itu.

"Just lost my camera. Someone broke the car window and took the bag. Why would you do something like that. You don't know how hard we worked to earn whatever we own.

"Just like that you take it away. I hope you find joy in the camera. It served me well. Now go get that time lapse I been planning to take," tulisnya menerusi kemaskini Instastories.

Klik untuk gambar besar


Qi turut mengemaskini status di laman sosial Twitternya berpesan untuk tidak terpedaya seandainya ada pihak yang menjual barangan terpakai miliknya.

"Siapa pecah kereta curi kamera aku memang aku sumpah kau mampus. Canon M50 kalau ada member jual please check tengok," tulisnya.

Nasib malang yang menimpa Qi itu mendapat simpati daripada pengguna media sosial yang mendoakan agar pengacara itu beroleh rezeki berganda pada tempat dan masa mendatang.




www.myartis.com / Sumber: Astro Gempak


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: