20 March 2019

"TUDUHAN TAK MASUK AKAL" - NEELOFA NAFI PUNCA KERETAKAN RUMAH TANGGA KAKAK


"Saya sayang kakak saya, sayang anak saudara saya. Semua tuduhan itu tidak masuk akal. (Saya) Harap orang ramai, rakan dan keluarga boleh menjadi penyokong terbaik buat mereka. Orang luar tak tahu apa yang mereka lalui.





"Saya harap masyarakat boleh mendoakan yang terbaik untuk mereka dalam apa juga situasi yang sedang dihadapi ketika ini," demikian kata pelakon dan pengacara, Noor Neelofa, 30.

Pengacara program MeleTop itu menafikan mendakwa tuduhan dirinya menjadi pencetus kemelut rumah tangga kakaknya, Noor Nabila sebagai tidak masuk akal. Begitupun, Neelofa pada masa sama berharap semua pihak turut mendoakan kesejahteraan pasangan berkenaan.

Neelofa berkata demikian ketika mengulas komen netizen yang menyalahkannya sebagai punca pergolakan hubungan antara kakaknya dengan suami, pelakon Sharnaaz Ahmad, 33.

Klik untuk gambar besar


Pasangan yang dikurniakan seorang cahaya mata berusia lapan bulan, Jebat Jayden, itu dikatakan berantakan apabila Sharnaaz terbabit beberapa kali berkongsi status di laman sosial, seakan-akan membayangkan situasi dilaluinya sekarang.

Neelofa yang juga seorang usahawan berjaya itu terheret sama dalam spekulasi netizen terbabit gara-gara meninggalkan komen ringkas di status Instagram kakaknya, yang dilihat seperti membalas kenyataan bintang filem 'Juvana' serta 'Darah Panas' itu.

Ada netizen di laman sosial mendedahkan Sharnaaz dan Nabila yang mendirikan rumah tangga pada 31 Mac 2017 itu hadir untuk berjumpa dengan pihak kaunseling di Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (JAWI).






www.myartis.com / Sumber & foto: Berita Harian, Kosmo & Beautifulnara


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: