20 April 2019

PINGGANG MASIH SAKIT - PAK GUARD PERJELAS ISU MINTA DERMA


Menjadi mangsa pelawak Lan Pet Pet 6 April lalu, pengawal keselamatan Yahya Manap, 70, menjelaskan tabung kutipan derma yang dijalankan Persatuan Penduduk Acacia Park Desa Jati di Nilai, Negeri Sembilan adalah atas permintaannya sendiri.





Yahya atau dikenali sebagai Pak Ya juga berkata, dia tidak berkemampuan untuk menanggung kos guaman yang dikatakan bakal menelan kos sebanyak RM5,000.

"Pak cik mohon dana ini daripada penduduk untuk menggunakannya bagi menampung kos guaman, inilah ikhtiar terakhir saya. Namun apabila kes mahkamah selesai, dana ini akan dipulangkan semula dan akan dimasukkan ke tabung wakaf surau taman ini," kata Yahya kepada mStar.

Dalam pada itu, Yahya berkata, dia masih menanggung kesakitan pada pinggang akibat kecederaan yang dialami dalam kejadian itu dan kini bergantung kepada ubat tahan sakit.

Terdahulu, pengawal keselamatan yang menjadi mangsa belasahan pelawak terkenal itu dikritik hebat netizen setelah dia dikatakan seolah-olah cuba meraih simpati masyarakat bagi meneruskan kes saman malu terhadap Lan Pet Pet

Klik untuk gambar besar



www.myartis.com / Sumber: mStar


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: