18 April 2019

TAHUN 2020 - ELLY MAZLEIN BAKAL AKHIRI ZAMAN IBU TUNGGAL?


"Kami ada berbincang ke arah itu, kalau boleh saya pun nak cepat sebab benda baikkan? Tapi mungkin ianya boleh direalisasikan pada tahun 2020. Restu ibu bapa paling penting, semua orang pernah buat silap.





"Alhamdulillah kini saya lebih bahagia apabila bapa saya sendiri merestui untuk kami berkawan dan saling mengenali begitu juga dengan keluarganya di Kelantan," ujarnya penyanyi dan pengacara Elly Mazlein yang memberitahu kemungkinan besar dia bakal menamatkan zaman ibu tunggal menjelang tahun 2020.

Dilihat lebih terbuka berkongsikan mengenai hubungannya dengan kekasih, tambah Elly lagi, anaknya, Sephia yang begitu rapat bersama 'papa' nya itu membuatkan Elly mengambil keputusan untuk lebih serius. Malah, kedua-dua belah keluarga juga merestui hubungan mereka.

Klik untuk gambar besar


Katanya lagi, sifat matang dan tanggungjawab yang ditunjukkan membuatkan Elly tertarik dan terbuka untuk menerima kekasih hatinya itu meskipun jurang perbezaan umur di antara mereka hampir 10 tahun.

"Walaupun umur beza 10 tahun dengan dia, akan tetapi sifat kematangan yang ditunjukkan membuatkan saya terpikat. Dia tunjuk betul-betul yang dia nak jaga saya dan keluarga, seperti menunjukkan ciri-ciri sebagai ketua keluarga.

"Dia dah sedia beli rumah, jadi saya rasa sangat bahagia, dengan usaha yang cuba ditunjukkan. Saya rasa sangat dihargai,” katanya yang kini melalui detik-detik bahagia," katanya.


www.myartis.com / Sumber & foto: Rotikaya & Instagram Elly Mazlein


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: