11 June 2019

BERHENTI SECARA BAIK - JAA NAFI ADA SEBARANG ISU DENGAN RADIO ERA


"Saya bukan lagi penyampai atau DJ di stesen tersebut sejak hujung tahun lalu dan memilih untuk tidak menyambung kontrak bersama mereka. Lima tahun bersama mereka, saya rasa sudah tiba masanya untuk saya bergerak sendiri dan mencuba bidang yang lain pula.





"Jadi DJ ini memerlukan komitmen masa yang agak tinggi, susah nak susun jadual lakonan, jadi saya perlu korbankan bidang penyampaian radio ini," kata Jaa Suzuran yang memaklumkan dia kini bukan lagi penyampai di stesen radio Era setelah lima tahun bersama.

Dalam pada itu, Jaa atau nama sebenarnya Mohamad Faizal Ahmad, 25, menjelaskan dia tidak mempunyai sebarang masalah dengan pihak pengurusan radio berkenaan. Malah, dia masih menjalinkan hubungan baik dengan stesen tersebut dan menerima sokongan daripada mereka.

Klik untuk gambar besar


"Saya keluar secara baik dan tak ada sebarang masalah atau isu, sehingga kini mereka masih memberi sokongan kepada saya. Bayangkan lima tahun bersama Era, banyak pengalaman dan ilmu saya dapat, dari seorang pemuda yang datang dari kampung dan akhirnya bina nama sampai tahap ini.

"Sekarang ini pun orang ramai masih panggil saya Jaa Era, mungkin orang belum tahu saya dah keluar radio Era. Tak apa, saya tak kisah dengan panggilan itu sebab memang di situ saya memulakan karier ini," ujarnya.




www.myartis.com / Sumber & foto: mStar & Instagram Jaa Suzuran


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: