19 June 2019

SOAL ANAK SULUNG: AMMAR ALFIAN TERUJA - ISTERI BALAS DENGAN SINDIRAN 'PADU'


Pelakon yang popular menerusi filem 'Paskal' iaitu Ammar Alfian yang sebelum ini kecoh dengan kontroversi selepas didakwa telah berlaku curang saat isterinya sedang sarat hamil anak pertama mereka. Tentunya isu melibatkan kecurangan mendapat perhatian dan menimbulkan kemarahan netizen apatah lagi tersebar beberapa bukti perbualan WhatsApp dimana Ammar mengaku seorang penipu dan dia sememangnya curang.





Namun, Ammar mengambil keputusan untuk berdiam diri dan tidak membicarakan soal kemelut rumah tangganya itu lagi. Terbaru, Ammar menerusi Instagram Story memuat naik foto meluahkan rasa terujanya untuk menyambut kelahiran anak sulungnya tidak lama lagi.

Keterujaan Ammar itu turut mendapat perhatian isterinya, Nelissa Nezam yang kemudiannya membalas semula kenyataan suaminya itu dengan sindiran padu, menggunakan petikan kata-kata daripada artis antarabangsa John Legend. Ammar dan juga Nelissa yang merupakan seorang model antarabangsa mendirikan rumah tangga pada 6 Mac 2016. Nelissa kini sedang hamil tujuh bulan.

Klik untuk gambar besar



www.myartis.com / Sumber & foto: Media Hiburan & Beautifulnara


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: