31 July 2019

"MUNGKIN TERLALU BANYAK, JADI KANDUNGAN TERKEJUT" - AERIL


Pelakon Aeril Zafrel telah memuatnaik fotonya disisi isteri, pelakon Wawa Zainal yang sedang berehat di katil selepas dimasukkan ke sebuah pusat perubatan di Kota Kinabalu, Sabah, pagi tadi. Aeril berkata, buat masa sekarang isterinya dalam keadaan stabil dan tidak terdapat sebarang masalah serius. Menurut Aeril, jika semuanya okey, Wawa akan dibenarkan keluar petang ini.





"Semalam Wawa makan durian, tarap, nanas dan makanan laut. Mungkin sebab terlalu banyak, jadi bayi dalam kandungan terkejut dan beri kesan pada kandungan. Tidak dapat dipastikan sama ada Wawa keracunan makanan atau tindak balas bayi dalam kandungan. Cuma, saya berharap tidak ada apa yang teruk.

"Pagi tadi dia tiba-tiba saja muntah-muntah. Itu yang terus bawa ke hospital dan selepas pemeriksaan dia kena tahan," katanya Aeril yang kini berada di Kota Kinabalu bersama Wawa atas urusan kerja sejak kelmarin.

Aeril berkata, Wawa yang kini hamil lima bulan mengakui itu bukan kali pertama isterinya terkena perkara sama: "Ketika hamil anak kedua dulu pun, Wawa pernah kena perkara sama. Tapi lebih teruk lagi. Cuma kali ini bagi saya ia biasa dan sikit saja. Doakan Wawa baik-baik saja".

Klik untuk gambar besar





www.myartis.com / Sumber & foto: Harian Metro & Instagram Aeril Zafrel


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: