29 July 2019

SIMPAN KEGEMBIRAAN LAMA - FARAH LEE BAKAL JADI HAJAH


"Telah menyimpan kegembiraan ini untuk satu jangka masa yang panjang. Saya, Nurfarahin binti Romli inshaAllah akan menjadi tetamu Allah tahun ini. Allahuakbar telah lama menunggu jemputan hebat ini dan akhirnya pada tanggal 30, alhamdulillah.





"Labbaik Allah humma labbaik. Perasaan ini masih tidak jelas, tetapi pastinya berharap bahawa Dia memberkati perjalanan Haji saya dan memberi saya Hajj mabrur dan maqbul. Oleh itu, saya meminta maaf atas semua salah laku saya sama ada secara sengaja atau sebaliknya.

"Insya-Allah saya berdoa agar Allah memberikan hasanah kepada kamu semua di dunia dan akhirat allahumma amin. Tolong doakan juga untuk saya, saya memang memerlukannya sekarang #pray for #hajjahFL #soon InshaAllah," demikian tulis bekas isteri pengacara Ally Iskandar, Farah Lee yang bakal berangkat ke tanah suci Mekah untuk menunaikan ibadah Haji.

Klik untuk gambar besar


Kata Farah dia sudah menunggu jemputan ini sekian lama memandangkan tidak semua berpeluang ke sana. Berita itu dikongsi oleh Farah menerusi akaun Instagram (IG) miliknya. Menjengah di ruangan komen, rata-rata pengikut mendoakan agar perjalanan dan urusan Farah dipermudahkan ketika berada di Makkah dan Madinah.

Untuk makluman, Farah dan Ally bercerai pada Ogos 2016 selepas berkahwin selama empat tahun. Farah kemudiannya berhijrah ke luar negara bersama anak tunggalnya, Maream Esabel untuk menyambung pengajian dalam bidang Sarjana Pendidikan Awal Kanak-Kanak di University of Leeds, England, sejak awal September tahun lalu.




www.myartis.com / Sumber & foto: Astro Gempak & Instagram Farah Lee


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: