09 August 2019

JARANG TAYANG - JAM SITI NURHALIZA JADI BUALAN, DISIASAT LEBIH RM627K


Semua mengetahui mengenai penyanyi Datuk Seri Siti Nurhaliza yang merupakan antara nama yang gah dalam industri hiburan tanah air. Walaupun terkenal, beliau sama sekali tidak sombong dan selalu merendah diri, tidak hairanlah Siti Nurhaliza sememangnya menjadi pujaan ramai.





Kalau sudah popular, pasti apa yang dilakukan akan mendapat perhatian orang ramai. Baru-baru ini, ada netizen yang rajin menyiasat harga barangan yang dipakai oleh Siti Nurhaliza meskipun beliau dikenali sebagai seorang yang tidak gemar menayang barangan mewah.

Di laman Twitter, seorang netizen mendedahkan jenama jam tangan mewah Richard Mille yang dipakai oleh Siti Nurhaliza dianggarkan bernilai USD 100k hingga 150k. Bila ditukar ke mata wang Malaysia, harganya mencecah lebih RM627,000.

Klik unntuk gambar besar


Umum mengetahui Siti Nurhaliza dan suaminya, Datuk K sejak kebelakangan ini begitu aktif berbasikal. Untuk itu, gigih juga netizen mencari harga basikal, aksesorinya dan juga kasut yang digunakan oleh penyanyi nombor satu negara itu.

Rata-rata netizen memuji sikap rendah diri penyanyi nombor satu Malaysia itu, walaupun kaya raya beliau tidak riak menayang segala kemewahan yang dimiliki. Bukan seperti orang lain yang kita lihat di media sosial.








www.myartis.com / Sumber: Beautifulnara, Forum CARI & Twitter


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: