20 September 2019

ANAK KEDUA KAHWIN HARI INI - ROSYAM NOR TAK CAMPUR HAL JODOH


"Eh! Itu anak saya yang nak kahwin bukan saya. Saya percaya dengan jodoh. Kalau dia memilih individu tersebut jadi baik buruk haruslah ditanggung dan diterima. Saya menguruskan dia sehinggalah dewasa dan kini bakal memikul tanggungjawab sebagai seorang isteri. Alhamdulillah ada pihak yang inginkan anak saya, kalau tak ada lagi saya pening.





"Anak saya, Nur Anis akan berkahwin hari ini di Kuala Lumpur. Insya-Allah majlis resepsi akan diadakan pada hari Sabtu diikuti dengan majlis di sebelah pihak lelaki pada minggu hadapan Ini majlis perkahwinan anak saya yang kedua.

"Untuk kali ini majlis hanya dibuat secara sederhana memandangkan ekonomi sekarang tidak bagus," demikian kata penerbit dan pelakon Datuk Rosyam Nor yang mendedahkan bakal menerima seorang lagi menantu lelaki hari ini.

Menurut Rosyam, anak keduanya, Nur Anis, 26, akan dinikahkan dengan pilihan hatinya yang berumur 29 tahun di Kuala Lumpur. Tambah Rosyam atau nama sebenarnya Mohamed Noor Shamsuddin menyatakan dia tidak mencampuri urusan pemilihan pasangan hidup anaknya.


www.myartis.com / Sumber: Astro Gempak


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: