24 September 2019

BILA BELLA DILABEL 'DUMBASS', MASIH BERI RUANG PADA ALIFF AZIZ


Menerusi satu perkongsian video di laman sosial Twitter, pelakon Bella Astillah menyanyi secara langsung (live) di Instagram mendendangkan 'Almost Is Never Enough' yang turut disertai bekas suaminya, penyanyi dan pelakon Aliff Aziz. Dek kerana itu, Bella telah dilabel 'bodoh' oleh segelintir netizen kerana masih beri ruang dan berhubung dengan Aliff.





Dalam satu perkongsian video di laman sosial Twitter, Bella yang kini popular menerusi drama 'Cinta Belum Tamat Tempoh' menyanyi secara langsung (live) di Instagram mendendangkan 'Almost Is Never Enough' (nyanyian asal Ariana Grande dan Nathan Sykes). Nyanyiannya itu turut disertai Aliff secara live yang menyaksikan gelagat mesra kedua-dua figura berkenaan.

"Bella is a dumbass (Bella seorang yang bodoh)," getus seorang pengguna Twitter pada perkongsian video tersebut. Seorang pengguna Twitter lain memerli dengan ciapan tweet berbunyi: "Tolonglah heret minah ini (Bella) pergi darul syifa' apa yang liat sangat ni". Pun begitu, ramai dalam kalangan netizen turut mendoakan agar hubungan Bella dan Aliff kembali terjalin.

Aliff dan Bella bercerai talak satu di Mahkamah Rendah Syariah Wilayah Persekutuan di Kuala Lumpur pada 16 Mei lalu selepas dicurangi beberapa kali oleh penyanyi kelahiran Singapura tersebut. Mereka mendirikan rumah tangga pada 9 September 2016 dan dikurniakan seorang anak, Mohamad Ayden Adrean, yang kini berusia dua tahun.

Klik untuk gambar besar



www.myartis.com / Sumber: Kosmo


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: