05 October 2019

"BARU RELEASE 'SAKIT' TAPI JATUH SAKIT" - BABY SHIMA RASA ANEH


Menerusi laman Instagram, penyanyi Baby Shima telah berkongsi gambar dirinya sedang sakit dan menyatakan rasa aneh apabila secara kebetulan, dia jatuh sakit pada hari pelancaran single terbarunya yang berjudul 'Sakit'.





Shima yang membina kerjayanya seni suaranya di negara seberang Indonesia sebagai penyanyi dangdut itu berkata tidak percaya lagu tersebut 'bernyawa' hingga menyebabkan dirinya sakit namun menganggap ia hanya kebetulan sahaja.

"Semua berlaku secara kebetulan.. tapi aneh bagi Shima.. Baru hari ni release lagu judulnya SAKIT di YouTube Nagaswara Official.. tapi Shima jatuh sakit juga pada hari ini. Orang cakap setiap lagu bernyawa? Benarkah? Tapi Shima tak percaya benda-benda macam tu.. Mungkin sakit hanya kebetulan pada hari yang sama Shima jatuh sakit..," tulisnya.

Klik untuk gambar besar


Bekas peserta Big Stage musim pertama itu berkongsi perkara tersebut di akaun Instagram miliknya. Menerusi perkongsian tersebut, Shima memuat naik fotonya yang terbaring di atas katil hospital. Shima bagaimana pun meminta maaf kerana tidak dapat melakukan promosi ke atas lagu baru tersebut dan berharap agar dia segera sembuh.

"Doakan Shima cepat sembuh. Maaf harini Shima tak dapat promo lagu sakit. Please support lagu sakit, komen dan bantu share," katanya lagi yang turut mendapat perhatian peminat dan pengikutnya yang turut mendoakan agar dia segera sembuh.


www.myartis.com / Sumber & foto: Astro Gempak & Instagram Baby Shima


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: