05 October 2019

"BUKAN DILAHIRKAN UNTUK DAPATKAN SESUATU KEKAL" - NATASHA HUDSON


Pelakon Natasha Hudson menerusi muatnaik terbaru di laman Instagram itu seakan memberi bayangan bahawa rumah tangga kali keempatnya ini sudah berakhir. Malah, Natasha juga dilihat turut sudah memadam semua fotonya bersama suami, Noor Nashriq Sekarnor di akaun Instagram miliknya.





Lebih menguatkan lagi dakwaan mengenai cerita rumah tangganya itu, Natasha menerusi Instagram (IG) Story berkongsi soalan dari kebanyakan peminat wanita yang bertanya mengenai bagaimana cara untuk menghadapi masalah suami curang.

"Saya dapat banyak pertanyaan sebegini. Jawapan saya, lari, keluar dari situasi itu dan tinggalkannya (kerana saya sudah melakukannya) dan saya sangat gembira sekarang. Jangan bazirkan masa dan tenaga untuk sesuatu yang tidak berbaloi buat masa anda. Senang sahaja. Teruskan hidup dan jangan dengar kritikan orang sebab mereka tidak tahu apa yang berlaku di sebaliknya. Ini adalah kehidupan anda bukan mereka," jawabnya.

Sementara itu, Natasha juga menerusi satu kemas kini di IG turut meluahkan perasaannya dengan memberitahu dia sering mendapat sesuatu yang tidak kekal: "Saya percaya ini adalah masa yang tepat. Saya bukan dilahirkan untuk mendapat sesuatu yang kekal seperti yang saya mahu.

Klik untuk gambar besar


"Mungkin bukan sekarang. Saya bukan awak. Mungkin (ada) nanti dengan orang yang tepat atau di kehidupan yang lain. Saya tiada masa untuk bersedih. Saya hanya punya masa untuk berkongsi kegembiraan dengan orang-orang disekeliing saya.

"Sesiapa yang kenal saya, tahu bahawa saya seorang yang penuh dengan emosi, berhibur, sukakan cabaran dan sentiasa mahukan kebahagiaan. Saya hanya berdoa yang terbaik buat untuk saya dan untuk kamu semua," katanya lagi yang sendiri belum memberikan kenyataan atau pengesahannya mengenai status rumah tangganya itu di mana-mana media.

Menerusi perkahwinan keempatnya, Natasha disatukan pada awal Disember 2018 dalam satu majlis tertutup tanpa pengetahuan media. Majlis pernikahan di Masjid Al-Sultan Ismail Petra, Kubang Kerian itu hanya dihadiri keluarga rapat sahaja.

Oktober tahun lalu, Natasha mengakui telah bercerai dengan bekas suaminya, Carleed Khaza yang dinikahi pada April 2012. Sepanjang perkahwinan, mereka dikurniakan dua cahaya mata perempuan, Naeema Kalila dan Faatimah. Sebelum itu Natasha pernah berkahwin dengan Mohd Faiz Mohd Raih pada 2006 dan Datuk Shahrin Zahari pada Julai 2007.








www.myartis.com / Sumber & foto: Astro Gempak & Instagram Natasha Hudson


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: