17 October 2019

BILA SHAHIDA BIDAS ALIFF SYUKRI: "KENAPA EDIT...? BIAR 1 MALAYSIA BACA"


Semua pasti mengetahui mengenai kemelut yang melanda jutawan kosmetik, Datuk Seri Aliff Syukri dan isterinya, Datin Seri Nur Shahida sejak akhir-akhir ini apabila sering memuatnaik luahan sedih yang seakan menggambarkan masalah berlaku di dalam rumah tangga menerusi akaun Instagram masing-masing.





Terbaru, Aliff memuatnaik sekeping foto dia bersama anak-anak dan ibunya tanpa kehadiran isteri. Malah, kapsyen pada gambar tersebut memberikan bayangan ada kalanya hidup bersendirian tanpa pasangan terasa lebih bahagia: "Merekalah segalanya.. Terkadang lebih baik sendiri tapi bahagia....," tulisnya.

Tidak berdiam diri, Shahida tampil memberikan komen mengenai 'sindiran' suaminya itu, mempersoalkan tindakan Aliff mengolah kembali kapsyen yang ditulis sebelum ini. Rata-rata netizen tertanya apakah kapsyen yang ditulis oleh Aliff. Namun, ada netizen yang mendakwa dia sebelum ini menulis, "Bersendirian lebih baik daripada dengan seseorang yang tidak melakukan apa-apa".

Sedangkan lidah lagi tergigit, ini kan pula suami isteri. Ingat kembali saat manis dan susah senang bersama dan hargailah isteri tercinta. Sama-sama kita doakan yang baik-baik buat pasangan ini, semoga kemelut rumah tangga mereka menemui jalan penyelesaian yang terbaik.

Klik untuk gambar besar





www.myartis.com / Sumber & foto: Beautifulnara, Instagram Aliff Syukri & Datin Shahida


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: