11 October 2019

"KALAU ADA JODOH, ADA LA CUMA SAYA TIDAK MENCARI-CARI" - SUFIAN


"Sejak beberapa bulan yang lalu, saya rasa bersyukur dengan kehidupan saya. Perjalanan saya dalam industri seni ini berjalan dengan lancar. Saya diberi peluang oleh beberapa pihak untuk mencuba benda baru. Walaubagaimanapun, saya merasa ada kekosongan dalam kehidupan justeru saya memilih untuk diisi dengan kasih ini sayang.





"Saya ada adik-beradik dan ahli keluarga yang lain. Namun, apabila membuat keputusan untuk membawa orang luar masuk ke dalam keluarga, ia memberi semangat lagi untuk saya menjadi manusia lebih baik. Disebabkan itu saya membuat keputusan untuk mengambil anak angkat, Faeq Razeeq.

"Saya tidak terburu-buru untuk menamatkan zaman bujang atau ingin mencari seorang ibu untuk Faeq. Saya rasa apa yang dilakukan sekarang sudah cukup dengan fokus terhadap kerjaya dan perancangan akan datang. Cuma kalau ada jodoh, ada la cuma saya tidak mencari-cari," kata penyanyi Sufian Suhaimi.

Sufian yang berkongsi kisah bagaimana dia membuat keputusan untuk mengambil anak angkat, Faeq Razeeq itu akui wujud ruang kekosongan dalam kehidupannya. Tambah pelantun lagu Di Matamu menyatakan dia tidak terburu-buru untuk mencari calon ibu buat anak angkatnya.

Klik untuk gambar besar





www.myartis.com / Sumber & foto: Astro Gempak & Instagram Sufian Suhaimi


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: