26 December 2019

DALAM PROSES KENAL - MIRA FILZAH ENGGAN DEDAH SELAGI TIADA KEPASTIAN


Tetap dengan pendiriannya untuk tidak mendedahkan identiti jejaka yang telah berjaya menambat hatinya kepada umum, pelakon Mira Filzah menjelaskan mereka masih dalam proses berkenalan antara satu sama lain dan meminta peminat mendoakan yang terbaik buatnya.





"Kami dalam proses berkenalan, berkawan untuk tahu hati budi masing-masing. Saya tak nak dedah selagi belum ada apa-apa kepastian terutama kedua-dua belah keluarga. Apabila ada sesuatu yang sudah jelas dan pasti nanti saya akan kongsikan. Buat masa sekarang saya tak berani nak cakap apa-apa lagi," katanya.

Dalam pada itu, diminta mengulas mengenai kekecewaan peminat untuk melihatnya disatukan dengan pasangan pelakon lelaki yang pernah bergandingan dalam drama, kata Mira soal hidup dan kerjaya dua perkara yang berbeza.

Klik untuk gambar besar


"Saya tak pasti soal peminat kecewa atau tidak tetapi kebanyakan mereka sangat okey dan turut mendoakan yang baik-baik. Saya percaya mereka bijak, matang dan faham dengan situasi saya. Berbeza apabila berlakon drama dan realiti hidup. Perkahwinan adalah soal kehidupan kita dan insya-Allah mereka pun tumpang gembira," tambah Mira.

Sebelum ini Mira memberitahu dia kini sedang berkenalan dengan seorang jejaka yang bukan daripada penggiat industri hiburan. Malah, Mira enggan memberikan kata putus seandainya bakal menamatkan zaman bujang pada tahun 2020.


www.myartis.com / Sumber & foto: Astro Gempak & Instagram Mira Filzah


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: