05 December 2019

DIANA AMIR TUNAI UMRAH BERSAMA DUA ANAK PEREMPUAN


Menerusi satu entri di laman Instagram, pelakon Diana Amir telah memaklumkan telah selamat berangkat ke Tanah Suci Makkah bagi mengerjakan ibadah umrah. Diana atau nama sebenarnya, Nurdiyana Amir Hashim, berkongsi berita tersebut sebaik tiba di Jeddah awal pagi tadi. Begitupun, menurut pelakon filem '7 Petala Cinta' itu, dia hanya pergi bersama dua orang anak perempuannya.





"Saya meninggalkan orang yang tersayang dalam perlindungan-Nya. Alhamdulillah, Diana tengah tulis ni dalam perjalanan dari Jeddah nak ke Makkah. Dua jam Insya-Allah. Sini baru pukul 2.30 pagi. Diana bawa Khawlah dan Khadija sahaja. Khalid dan encik suami tak dapat ikut. Saya tidak akan berhenti mendoakan agar ahli keluarga saya sentiasa selamat dan gembira," tulisnya di ruangan kapsyen.

Dia turut berkongsi gambar dirinya bersama suami dan anak-anaknya yang dirakam ketika di lapangan terbang sebelum berangkat ke Jeddah semalam: "Kepada yang kenal Diana, maafkan salah silap yang sengaja atau tak sengaja dan halalkan makan minum ya. Diana doakan anda semua yang baca ni akan dijemput menjadi tetamu Allah bersama keluarga tersayang lagi dan lagi. Amin".

Untuk makluman, Diana mendirikan rumah tangga dengan Mohd. Habibullah A. Rahman pada 25 Oktober 2013. Pasangan itu dikurniakan tiga cahaya mata, Khawlah Al Azwar, 4, Khadija Azzehra, 2, dan Muhammad Khalid Al Habib berusia setahun.

Klik untuk gambar besar







www.myartis.com / Sumber & foto: Astro Gempak & Instagram Diana Amir


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: