25 January 2020

SUAMI JAGA MACAM BABY, MAKAN DISUAP - DR. ERIN


Untungnya bila Dr. Erin, isteri kepada Da'i Farhan dijaga macam baby dan makannya disuap suami... memang sweet sangat.

Berikut adalah petikan perkongsiannya di IG:

"Yang paling bermakna dalam kejadian ini adalah Allah nak tunjukkan sesuatu. Kita dalam hidup dengan kawan-kawan ni kena belajar berlebih kurang tolak ansur. Jangan berkira, kalau kawan kita kurang kot tu kita tolong kot ni.





"Kalau kawan kita lebih kita tumpang happy sama. Kalau ada error kat mana-mana bawa bincang elok-elok.

"Kalau kita pilih jalan susah memang susahlah ending dia, kalau kita pilih jalan mudah semua orang mudah walaupun akan ada yang kalah tapi tak mengapalah, dah Allah izin jadi lagu tu. So jadilah.

"Pendek kata dalam mengenal erti persahabatan, keyakinan kita pada takdir walaupun nak putus urat perut ni. I will alwayas be by your side my beloved friends. Moga kita sama-sama di dunia dan juga di syukrgaMu nanti, amin.

Klik untuk gambar besar


"Be strong my dear. InsyaAllah, Dia ada melihat kebenaran tak lama lagi je akan nampak. Yang patut nampak dah nampak cuma nak zahirkan saja.

"Sabar banyak-banyak pada semua yang terlibat ya. Jangan kita sibuk cari salah orang. Cuba ambil positif side Allah bagi jadi macam tu sebab Allah sayang kita nak hapuskan dosa-dosa kita. kalau matipun dapat pahala mati syahid.

"Tapi Alhamdulillah tengok semuanya dah boleh berjalan ke sana ke mari. Allah baru bagi balik kekuatan pegang telefon bimbit.

"Best juga sakit suami jaga macam baby. 24 jam makan bersuap. Sabar betul zaujku ini,"


Foto: Dr. Erin IG

         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: