19 February 2020

"DULU BERTUDUNG SEBAB SUAMI SURUH..." - A. AIDA MAHU JADI SENDIRI


"Sebelum AJL 34 hari tu, saya ambil masa seminggu untuk berfikir nak pakai tudung ke tak tapi akhirnya saya ambil keputusan untuk jadi diri sendiri. Saya mahu cari dalaman dulu, minta doakan yang baik-baik. Semoga dalaman saya ni diperkuatkan. Saya cuma tak mahu menipu diri sendiri.





"Dulu bertudung sebab suami suruh jadi sebagai isteri kita menghormati permintaan suami. Lepas dah berpisah, pergi Maldives dan dah tak pakai tudung dah lepas tu sebenarnya tapi tak announced je lagi. Minta maaf, saya lebih selesa tidak bertudung.

"Sebenarnya saya belum bersedia lagi nak bertudung sebab kalau terhad nak berfesyen. Bila tak bertudung saya boleh menggayakan apa saja fesyen sekarang," demikianlah jelas penerbit, Datuk A.Aida yang memohon maaf kepada warga net sekiranya kehadirannya ke Anugerah Juara Lagu (AJL) 34 tanpa hijab baru-baru ini membuat segelintir pihak tidak senang.

Klik untuk gambar besar


A.Aida berkata dia tidak mahu menipu diri sendiri dan masyarakat sekiranya masih mengenakan tudung. Tambah A.Aida lagi, sebelum ini dia mengenakan tudung atas permintaan suami bukan kerana kerelaan hati.

Dalam pada itu A.Aida turut menafikan dakwaan kemunculan di AJL 34 baru-baru ini adalah untuk melariskan filem terbitannya, 'Ratu Kala Jengking Puteri' Keranda yang akan mula ditayangkan 27 Februari ini: "Tak betul tuduhan tu. Saya pergi AJL bukan untuk mencari kontroversi tapi sebab lagu saya bertanding di peringkat final," ujarnya.




www.myartis.com / Sumber & foto: Astro Gempak, mStar & Instagram Datuk A. Aida


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: