29 February 2020

"SELAGI SELESA... TIADA APA SALAH, BUKAN BERBOGEL" - SHERRY IBRAHIM


"Selagi selesa, saya tidak perlu kisah dengan tanggapan netizen. Jujurnya, saya tiada niat mahu menularkan gambar berkenaan. Saya rasa tiada apa yang salah, bukan berbogel. Setiap wanita bersenam akan mengenakan pakaian sama. Malah, ada wanita mengenakan pakaian sedemikian di luar studio, cuma tidak tular.





"Malangnya, saya selebriti, jadi apa yang dilakukan menarik perhatian netizen," demikian kata pelakon Sherry Ibrahim yang tidak ingin mengambil kisah dengan kecaman netizen kerana memakai seluar ketat sehinggakan dikatakan seperti berbogel.

Sherry berpendapat tidak salah untuk dirinya mengenakan pakaian itu untuk bersenam. Dalam pada itu, pelakon drama 'Teduhan Kasih' itu menyatakan dia terpaksa memakai seluar sukan semula untuk pulang ke rumah memandangkan terlupa untuk bawa persalinan pakaian baru.

Klik untuk gambar besar


"Saya tertinggal seluar pada hari berkenaan. Jadi, saya terpaksa memakai semula seluar sukan selepas mandi. Saya tutup dengan beg besar dan terus pulang. Saya tak berada lama dalam pusat membeli-belah berkenaan.

"Saya tutup ruangan komen kerana tidak mahu kecaman berterusan. Saya tak suka membalas komen kerana tidak nampak keperluan untuk menerangkan perkara sebenar. Bagaimanapun, saya hormati nasihat yang berikan," jelasnya lagi yang sebelum ini menerima komen 'pedas' daripada netizen selepas memuatnaik gambar memakai seluar sukan berwarna 'nude'.


www.myartis.com / Sumber & foto: Astro Gempak & Instagram Sherry Ibrahim


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: