20 March 2020

SYOK MAKAN ANGIN DI AUSTRALIA - LIYANA JASMAY AKAN KUARANTIN DIRI


"Big up to @airasia for arranging the change of flights for us. We were supposed to fly back to Malaysia on the 23rd March but amidst the coronavirus scare, we decided to cancel some locations, shorten our shoot time and come home early.





"The timing was perfect as we arrived early morning on the 18th, right on the dot of the restricted movement order by the Malaysian government. We will be doing self quarantine for 14 days as instructed to look out for symptoms (if any) and are so happy to be back and rest at home," demikian kongsi Liyana Jasmay yang memaklumkan dia dan pelakon Intan Ladyana telah pun tiba di Malaysia awal pagi semalam selepas bercuti dan menjalani penggambaran di Australia.

Bagaimanapun, susulan bermulanya Perintah Kawalan Pergerakan di Malaysia pada 18 Mac lalu, Liyana berkata dia dan Intan bersedia untuk kuarantin diri sendiri selama 14 hari di rumah.

Klik untuk gambar besar


"Masa ketibaan kami di Malaysia adalah pada awal pagi 18 Mac, sebaik sahaja bermulanya perintah kawalan pergerakan di negara kita.

"Kami akan kuarantin diri sendiri selama 14 hari seperti yang diarahkan untuk mengenal pasti jika ada gejala yang berlaku," ujarnya yang pernah dikecam teruk oleh netizen susulan tindakannya ke luar negara di saat-saat penularan wabak COVID-19.







         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: