17 April 2020

AKSI NEELOFA MELAWA HANYA NAK BUANG SAMPAH BUAT RAMAI TERHIBUR


Baru-baru ini, pelakon, pengacara dan usaahwan Noor Neelofa telah berkongsi video pendek yang memperlihatkan dirinya bersolek, mengenakan baju sedondon lengkap dengan aksesori tas tangan sambil mengenakan kasut mewah, meski hanya untuk buang sampah dan ia nyata mencuri perhatian ramai.





Hakikatnya, apa yang ingin dikongsikan Neelofa ialah promosi koleksi Naelofar dan Naelofaraya 2020, yang dilancarkan semalam: "Buang sampah masa kini menjadi lebih menarik dengan koleksi terbaru," tulis Neelofa pada entri video di laman Instagram miliknya.

Video yang cukup menghiburkan tersebut mendapat lebih 900,000 tontonan dan hampir 5,000 komen. Ramai yang memuji kejelitaan Neelofa dan tidak kurang juga yang seronok menonton video bersiap hanya untuk membuang sampah.

Selain peminat, rakan artis juga tidak ketinggalan meninggalkan komen pada entri berkenaan. Sehingga kini, ia suda pun ditonton lebih 700,000 kali bersama ribuan komen yang ditinggalkan. Sejak meninggalkan bidang pengacaraan MeleTOP, Neelofa menumpukan sepenuh perhatiannya kepada perniagaan beliau.

Klik untuk gambar besar





















www.myartis.com / Sumber & foto: Astro Gempak, Media Hiburan & Instagram Noor Neelofa


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: