24 April 2020

TANPA SUAMI DI SISI - BCL HARAP DAPAT JALANI IBADAH PUASA DENGAN LANCAR


Kehilangan insan tersayang buat selamanya bukan satu perkara yang mudah dan itulah yang dirasai oleh penyanyi dan pelakon Bunga Citra Lestari (BCL) yang kehilangan arwah suaminya, pelakon Ashraf Sinclair 18 Februari lalu. Penyanyi lagu 'Wanita Terbahagia' ini ada menitipkan ucapan salam ramadan buat pengikutnya menerusi InstaStories.





Dalam pada itu, Bunga turut mengakui sambutan ramadan tahun ini berbeza daripada sebelumnya dan berharap dapat menjalani ibadah puasa dengan baik: "Marhaban Yaa Ramadan... Selamat menunaikan puasa Ramadan1441H untuk teman-teman semua.

"Meskipun Ramadan tahun ini akan berbeda, aku berharap kita semua dapat menjalankan ibadah dengan lancar. Semoga bulan ini membawa banyak berkah untuk kita semua, mohon maaf lahir dan batin. Bunga Citra Lestari, Noah & Keluarga," tulisnya.

Untuk makluman, Ashraf Sinclair meninggal dunia akibat serangan jantung. Arwah meninggalkan isteri, Bunga Citra Lestari dan seorang anak, Noah Aidan Sinclair, 10 tahun.

Klik untuk gambar besar


Sementara itu, dalam satu entri yang lain, BCL memberitahu bahawa kucing peliharaannya bernama Toni telah pergi buat selamat-lamannya: "Dear Toni.. Thank you for bringing joy to our house this whole time.. The smartest cat in the house.. Ur favorite time will be "liat cicak sambil digendong Daddy"

"I know youve been struggling, its been a hard 2 months for you.. not understanding whats going on.. it was hard for you to eat and you became weaker and weaker day by day.. But you were a fighter, till you cant anymore.. Rest in Peace Toni.. We love you.. Thank you for being in our lives.. U will be missed.. Send our love to Daddy there.. -Mommy & Noah-," katanya.




www.myartis.com / Sumber & foto: Media Hiburan, Instagram Bunga Citra Lestari & Ashraf Sinclair


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: