23 June 2020

RISTEENA GEMBIRA DIHADIAHKAN KERETA AUDI RM339,000: "TAK TERLINTAS LANGUNG... SAYA BERUNTUNG ADA PASANGAN SEPERTI ISA"


Pelakon Risteena Munim mengakui yang dia tidak sangka menerima hadiah berupa sebuah kereta mewah daripada tunangnya yang juga pelakon, Isa Khan sempena ulangtahun perkenalan mereka baru-baru ini. Jelas Risteena, dia langsung tidak tahu menahu mengenai kejutan yang dirancang Isa itu.





"Saya sangat gembira dan bangga dapat melihat satu persatu kejayaan yang Isa capai sekarang. Memang tak terlintas langsung Isa hadiahkan sebuah kereta. Terfikir dalam kotak itu benda lain, tapi bukanlah cincin pun," katanya.

Malah, Risteena rasa beruntung memiliki pasangan serajin Isa yang berusaha untuk membahagiakan dan mendapatkan apa yang dihajati: "Saya beruntung ada pasangan seperti Isa yang selalu berusaha untuk membahagiakan saya. Pasangan lain ada cara mereka sendiri. Masing-masing punya cara. Tapi saya bersyukur berjumpa dengan seorang lelaki seperti Isa," tambahnya.

Klik untuk gambar besar


Menerusi sepotong video yang dikongsikan di Instagram, Risteena menerima sebuah kereta mewah jenis Audi dengan plat pendaftaran khas dan stiker bercetak Isa X Ris. Menurut tinjauan, harga pasaran semasa kereta mewah model tersebut sekitar RM339,000.

Bagaimanapun, Risteena tidak menghadiahkan apa-apa pun buat Isa sempena sambutan ulangtahun perkenalan mereka. Risteena dan Isa bertunang pada 23 November 2019 dan bakal mendirikan rumah tangga pada tahun ini.






www.myartis.com / Sumber & foto: Astro Gempak, Instagram Risteena & Isa Khan


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: