22 June 2020

TANDA CINTA SEJATI - ISA KHAN HADIAH KERETA MEWAH AUDI 'US 154' PADA TUNANG


Bukan hanya ambil berat dan romantik, tetapi Isa Khan benar-benar membuat tunangnya Risteena cair apabila memberi kejutan hadiah kereta mewah Audi. Kereta bernombor pendaftaran istimewa 'US I54' itu diberi adalah sempena ulang tahun pertama percintaan mereka baru-baru ini.

"Sayang, perjalanan paling jauh yang bisa ditempuh oleh manusia bukan lah perjalanan dari satu tempat ke satu tempat yang lain, tetapi perjalanan dari pikiran ke hati kita sendiri.





Perjalanan dalam rangka meruntuhkan ego, merendahkan hati, menjadikan ikhlas dalam mencintai satu sama lain. Karena bahagia perhubungan bukan lah karena sempurnanya suatu percintaan, tetapi karena kita tetap bersama walau dalam susah atau senang.

"Aku mau kamu tahu bahwa keberhasilan yang paling manis itu adalah dengan mencapai apa yang di katakan oleh orang lain sebagai tidak mungkin. Dan aku akan mencapai segala hal yang tidak mungkin itu, bersama dengan kamu," demikian kata-kata sweet yang dikongsi Isa Khan.

Lebih sweet lagi, sebuah video khas terbitan cstproduction mengenai percintaan mereka turut dihasilkan. Selain kisah cinta, ia juga menampilkan hari gembira mereka berdua sedang menaiki kereta mewah itu.

Klik untuk gambar besar


"Janji saya pada awak, saya akan sentiasa ada dengan awak tak kira apa keadaan sekali pun. Saya gembira bila tengok satu-satu kejayaan yang awak capai sekarang.

"Saya akan terus ada sehingga awak capai semua impian awak, sayang. Saya janji," tulis Risteena pula.

Amacam.. Bersemut tak? Heh.





         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: