29 July 2020

2 KALI CERAI - BADRUL MUHAYAT TAK SERIK KAHWIN LAGI, YAKIN JODOH AKAN DATANG



Pelakon Badrul Muhayat yang sudah dua kali mendirikan rumah tangga namun kedua-duanya tidak berkekalan itu mengakui tidak serik untuk berkahwin lagi. Kata Badrul, 52, dia masih mencari calon isteri dan yakin Allah telah mengaturkan jodoh terbaik untuknya.



"Sepanjang dua kali perkahwinan saya, syukur saya dikurniakan sepasang cahaya mata lelaki dan perempuan yang masing-masing berusia 13 dan 11 tahun. Ya, saya berkahwin pun agak berumur tapi perkahwinan pertama saya tak bertahan lama yang akhirnya bercerai.

"Kemudian saya berkahwin lagi sekali namun bercerai beberapa tahun kemudiannya. Jadi, status saya sekarang solo. Mencari itu mencarilah dan saya yakin pada Allah yang jodoh akan datang dengan doa yang terbaik," katanya.

Badrul turut memberitahu kedua-dua anaknya kini dalam jagaan bekas isteri di Ipoh, Perak. Dalam perkembangan lain, Badrul kini sedang sibuk mempromosikan produk terbaharunya, pelitup muka Vken yang punyai kelebihan untuk melancarkan pengaliran darah bahagian muka, mewangikan bau mulut dan membunuh bakteri.

Klik untuk gambar besar



www.myartis.com / Sumber: Astro Gempak


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: