03 July 2020

FATIN AFEEFA FAIL SAMAN FITNAH ATAS TUDUHAN MAKAN HARTA ANAK YATIM?


"Saya sudah melantik peguam untuk urusan perbicaraan fitnah ini. Insya-Allah semua akan baik-baik sahaja. Apa-apa sila rujuk peguam saya kerana saya tidak akan memberi sebarang kenyataan," demikian kata pelakon Fatin Afeefa yang megakui sudah melantik peguam untuk memfailkan saman kepada sepupunya yang juga pemilik akaun twitter MyBaby@SharizRosee atas tuduhan makan harta anak yatim.





Namun, Fatin tidak mahu memberi penjelasan lanjut mengenai saman tersebut, dan menyerahkannya kepada wakil peguam Siti Rohayu Ahmad untuk urusan seterusnya. Pada 30 Jun lalu, pemilik akaun twitter MyBaby@SharizRosee telah menuduh Fatin dan keluarganya hidup mewah hasil dari harta peninggalan arwah ibunya.

Siti Rohayu memberitahu pihak guaman telah menghantar notis kepada sepupu Fatin itu dan sedang menunggu maklum balas darinya: "Kami telah menghantar dua notis kepadanya iaitu notis tuntutan berkaitan tuduhan ke atas Fatin berkenan kereta mewah dan hasil yang tidak halal serta notis tuntutan berkaitan tuduhan dan fitnah memakan harta anak yatim.

Klik untuk gambar besar


"Sekiranya dia gagal memberi maklum balas kami akan memfailkan tuntuan di mahkamah. Itu sahaja kenyataan yang dapat saya kongsikan setakat ini," jelasnya.

Notis tersebut diserahkan kepada pemilik akaun twitter MyBaby@SharizRosee minggu lalu.




www.myartis.com / Sumber & foto: Astro Gempak & Instagram Fatin Afeefa


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: