18 July 2020

"MOGA MIRA MENJADI ISTERI YANG BAIK.. " - ZIZAN TUMPANG GEMBIRA


Semua sedia maklum mengenai pelakon Mira Filzah kini bergelar tunangan kepada anak kenamaan, Wan Emir Astar. Tidak ketinggalan, pelawak dan pelakon Zizan Razak turut mengucapkan tahniah kepada Mira.





Difahamkan, Mira dan anak Ahli Parlimen Kuala Kangsar dan Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri (Tugas Tugas Khas), Datin Mastura Mohd Yazid itu akan melangsungkan majlis pernikahan pada tahun ini.

"Orang dah nak kahwin, lebih baik doa yang baik-baik. Semoga masa depan dirancang akan dipermudahkan. Moga Mira menjadi isteri yang baik dan mendapat suami melengkapi hidupnya hingga ke jannah. Seterusnya, menambah ahli keluarga baharu dengan termeterainya ikatan suci itu," jawab Zizan ketika mengulas berita wanita yang pernah dikaitkan dengannya bakal berkahwin.

Klik untuk gambar besar


Sebelum ini, Zizan dan Mira pernah dikaitkan menjalinkan hubungan cinta selama tiga tahun, sebelum berakhir, tahun lalu. Pelakon filem 'Polis Evo' itu berkata, dia cukup bahagia mendengar perkhabaran berkenaan: "Saya tumpang bahagia," katanya ringkas.

Terdahulu, Mira menamatkan spekulasi hubungan dengan Wan Emir dengan mengesahkan sudah mengikat tali pertunangan. Bagaimanapun, Bintang Paling Popular, Anugerah Bintang Popular BH (ABPBH) pada 2019 itu enggan mendedahkan tarikh rasmi dirinya disunting. Bagaimanapun, pada saat mengulas khabar angin yang mendakwanya bakal disatukan pada Oktober ini, Mira hanya melemparkan senyuman penuh makna.




www.myartis.com / Sumber: Berita Harian


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: