14 July 2020

SUAMI NORA DANISH: "JANGAN LUPA DIRI SANGAT YE, INGAT SIKIT AWAK TU MAK ORANG"



Bagi sesiapa yang selalu mengikuti laman sosial pelakon Nora Danish dan suaminya, Nedim Nazri atau lebih mesra dipanggil Boss Ned, pasti tahu mengenai pasangan ini yang sentiasa bergurau senda. Apatah lagi dengan kehadiran tiga orang cahaya mata, setiap seorang hasil perkahwinan mereka yang terdahulu dan seorang cahaya mata hasil perkahwinan mereka berdua.



Dalam satu entri di Instagram milik Nora, Nedim sempat mengusik perihal gambar isterinya yang sedang bergaya dengan menulis sesuatu yang menghiburkan di ruangan komen: "Hi Mak orang, hmmm saya tengah masak ni untuk anak kita 3 orang ni. Jangan lupa diri sangat ya, ingat sikit awak tu mak orang. Sekian," tulis Nedim berseloroh.

Komen tersebut ternyata menghiburkan sehingga mendapat lebih 1,300 tanda suka dan juga beratus-ratus komen yang turut membalas komen Nedim tersebut. Nora turut menjawap komen suaminya itu dan ia telah mendapat beratus tanda suka daripada peminat: "Takkan lupa sayang, selalu dalam ingatan dan hati sanubari," tulis Nora dengan beberapa emoticon cinta.

Untuk makluman, daripada perkahwinan Nedim sebelum ini dia mempunyai seorang anak lelaki, Mohamed Nedrin, manakala hasil perkahwinan Nora Danish sebelum ini, dia mempunyai seorang anak lelaki, Putera Rayqal. Perkahwinan mereka berdua pula mendapat seorang cahaya mata lelaki, Mohamed Neqayl Nedim.

Klik untuk gambar besar






www.myartis.com / Sumber & foto: Astro Gempak & Instagram Nora Danish


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: