24 July 2020

WANI KAYRIE HANYA KAWAN - AFIEQ SHAZWAN MINAT WANITA BERTUDUNG



"Peminat masih bercerita pasal kisah kami berdua tapi kami hanyalah kawan biasa. Saya mengaku saya masih single dan tidak terikat dengan mana-mana perhubungan. Syukur kalau dia kata saya ada ciri-ciri lelaki idaman dia dan dia juga ada ciri-ciri wanita yang saya idamkan.



"Wani seorang yang berpendidikan, berbakat, pandai bawa diri, sopan-santun cuma syarat yang saya dah tetapkan, saya suka wanita bertudung," demikian kata penyanyi Afieq Shazwan yang mengakui dia masih berstatus single dan tidak terikat dengan mana-mana artis wanita.

Pernah dikaitkan dengan penyanyi Wani Kayrie, Afieq, 23, menjelaskan hubungan itu sekadar kawan biasa. Tambah Afieq lagi, dia mensasarkan untuk menamatkan zaman bujang pada usia 28 tahun: "Saya ada rapat dengan kawan perempuan tapi dia bukan selebriti. Tu la target nak kahwin umur 28 atau 29 tapi jodoh belum ada lagi," jelasnya lagi sambil ketawa.

Sekadar info, Afieq menyertai pertandingan Big Stage pada tahun 2018 dan menempa nama dalam industri muzik tanah air. Dia kini laris dengan single berjudul Lelaki Di Telefon hasil ciptaan DJ Fuzz dan Aziquebeats.

Klik untuk gambar besar






www.myartis.com / Sumber & foto: Astro Gempak & Afieq Shazwan


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: