12 October 2020

ANAK SULUNG SAMBUNG BELAJAR DI JEPUN SELAMA 3 TAHUN - AARON AZIZ RASA BERAT HATI



"Tabarakallah Ya Allah. Kau lah sebaik-baiknya penjaga untuk anakku @danishanaqiaaron. Saya tinggalkan dia di tangan Mu, Oh Allah. Lindungi dia dan semua pelajar dari bahaya yang dilihat atau tidak dilihat.

"Berat hati ini melihat anak sulungku ke luar negara untuk 3 tahun di Jepun," demikianlah tulis pelakon Datuk Aaron Aziz, 44, yang meluahkan rasa sedih apabila anak sulungnya, Danish Anaqi, 16, sudah berangkat ke Jepun untuk menyambung belajar.

Menurut Aaron, Danish akan berada di sana selama tiga tahun untuk kursus Pra-IB dan diploma. Perkongsian yang dimuat naik itu menunjukkan Aaron sedang memeluk Danish di sebuah lapangan terbang.

Menjengah di ruangan komen, rata-ratanya turut mendoakan agar Danish berada di bawah lindungan Allah.

Klik untuk gambar besar



"@fatimahmohsin: Danish adalah seorang lelaki muda yang pintar, bertanggungjawab dan matang. Dia pasti akan cemerlang dan membuat anda dan @diyanahalik bangga. Kita akan pergi ke sana setelah semuanya baik-baik saja.

"@aieymanman: Semoga dipermudahkan perjalanan. - "@3mxputrxs: Semoga dia di bawah lindungan Allah swt sentiasa. Amin," antara komen-komen pengikut.

Untuk makluman, Aaron yang mendirikan rumah tangga dengan Datin Diyana Halik turut mempunyai dua lagi cahaya mata, Dwi Ariana, 14, dan Dahlia Arissa, 10.






www.myartis.com / Sumber & foto: Astro Gempak & Instagram Aaron Aziz

         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: