07 October 2020

NETIZEN TEGUR CHE TA BERHUBUNG PAKAIAN AAISYAH TERLALU SEKSI



Ramai yang suka melihat gelagat comel anak perempuan pelakon Rozita Che Wan iaitu Aaisyah Dhia Rana. Bakal memasuki usia enam tahun pada 1 November ini, Aaisyah dilihat semakin pandai bergaya seperti ibunya.

Bagaimanapun, foto percutian yang dikongsikan oleh Che Ta di laman Instagram menjadi perhatian ramai apabila rata-rata netizen menegur pakaian anak bongsu pelakon itu yang disifatkan terlalu seksi dan terdedah.

Menerusi foto yang dikongsikan, Aaisyah dilihat sedang Aaisyah dilihat sedang berbaring di riba ibunya memakai dress berwarna hijau turquoise dan skirt berwarna kuning.

Klik untuk gambar besar

Diruangan komen, netizen menegur supaya Che Ta lebih berhati-hati dalam memilih pakaian anak kerana ianya mungkin mengundang bahaya pada anak lebih-lebih lagi kepada golongan pedofilia. Kata netizen lagi, teguran yang dibuat adalah untuk kebaikan mereka sekeluarga.

Bagaimanapun, ada netizen mengatakan tiada masalah untuk pakaikan anak seperti itu memandangkan masih kecil lagi tetapi tidak perlu kongsikan di media sosial.





www.myartis.com / Sumber & foto: Rotikaya & Instagram Rozita Che Wan

         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: