15 October 2020

REKAAN TOPENG MUKA 'DITIRU', JOVIAN TAK MAHU SAMAN: "DEPA PUN TENGAH SUSAH NAK CARI INCOME"



"Daripada I sibuk saman-menyaman musim PKPB ni, baik I kayuh basikal dan fikirkan nak keluarkan produk baru apa untuk Jovianista. Worth my time and energy.

"Isu #JovianMask ditiru dan dijual merata-rata. Bukan tak nak fight, tapi mungkin depa pun tgh susah nak cari income. Kita let go aja lah case ni. Rezeki saya InsyaAllah banyak lagi dan luas Allah bagi.

"Kita redha, and move on! Setuju?," demikian tulis pereka fesyen terkenal, Jovian Mandagie yang mendedahkan dirinya tidak mahu mengambil sebarang tindakan berhubung isu rekaan koleksi topeng mukanya yang didakwa ditiru oleh segelintir pihak tidak bertanggungjawab.

Menurutnya, tindakan saman-menyaman ketika tempoh Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB) ini hanya akan membuang masanya sahaja.

Klik untuk gambar besar



Jelas Jovian lagi, dia bukan tidak mahu mempertahankan haknya itu tetapi menyifatkan dia faham mengenai situasi getir yang dialami segelintir pihak ketika ini.

Kenyataan tersebut dikongsikan bapa kepada seorang anak itu menerusi akaun Instagram miliknya. Melihat di ruangan komen, rata-rata netizen memuji keperibadian yang ditampilkan oleh Jovian itu.

Terdahulu, tular di media sosial apabila ramai pengguna yang mengadu mengenai 'pertandingan' harga Jovian Mask yang dijual oleh Jovian dan beberapa perniaga lain.









www.myartis.com / Sumber & foto: Media Hiburan, Instagram Jovian Mandagie & Nina Sabrina

         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: