29 November 2020

BILA SHUK HADIAHKAN ISTERI IPHONE 12



Menerusi satu perkongsian di laman Instagram, pelawak dan penyampai radio Hot FM, Shuk Sahar dilihat baru-baru ini ada memberikan kejutan berupa telefon bimbit terkini model Iphone 12 khusus buat isteri tercintanya, Rossalennah Natassyiah Asshaferah.

Ini kerana, menurut Shuk, isterinya itu sudah pun lama menyimpan hasrat untuk menggunakan telefon bimbit jenama berkenaan selain sebelum ini dia juga jarang dapat isi masa bersama atas komitmen kerja.

Shuk berkongsi perkara tersebut menerusi sedutan video yang boleh ditonton dalam versi penuh menerusi saluran YouTube rasminya.

"Asalamualaikum guys... Baru2 ni wife saya agak merajuk dekat saya. Sebab saya takde masa untuk dia. Kadang2 balik rumah tu cuma berlaga bahu saje..tak sempat nak borak2..balik rumah kadang2 terus letak kan kepala dekat bantal.

Klik untuk gambar besar



"So dia agak monyok sikit sejak dua menjak ni. So saye sebagai suami yang baik dan gentlement! Saya beri dia kejutan yang tak di sangkah2 guys.

"Sebenarnya wife saya teringin sangat nak pakai iphone..jadi malam ni saya tunaikan impian dia untuk pakai iphone! So nak tengok full video boleh pergi ke shukchannel!

"Korang mesti tak percaya berapa harga iphone tu.. saya dapat murah gila!" tulisnya panjang lebar menerusi kapsyen di Instagram.

Terdahulu, Shuk dan isterinya yang mesra disapa sebagai Sera, mendirikan rumah tangga pada 20 Disember 2015 di Kampung Ulu Sapi, Beluran Sandakan, Sabah dan pasangan ini dikurniakan dua orang cahaya mata.




www.myartis.com / Sumber & foto: Astro Gempak & Instagram Shuk Sahar

         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: