13 November 2020

ZAHIRAH KINI HAMIL 32 MINGGU - GEMBIRA BERAT BADAN NAIK 10KG



Pelakon Zahirah Macwilson yang kini berada di Perth, Australia ditemani suami, pelakon Aiman Hakim Redza dan keluarga itu baru-baru ini meluahkan rasa gembira apabila berat badannya naik sehingga 10 kilogram (kg).

Memilih untuk berada dengan ibunya sepanjang detik kelahiran, Zahirah tidak sabar menantikan kehadiran zuriat pertamanya itu.

"32 yang penuh sabar, kegembiraan bertambah 10kg dan membekalkan kasih sayang yang tidak berkesudahan kepada si kecil," tulis Zahirah yang memuat naik fotonya bersama Aiman sedang berada di tepi pantai.

Klik untuk gambar besar



Entri tersebut mendapat perhatian pengikutnya yang rata-rata tidak sabar menanti kelahiran cahaya mata sulung pasangan tersebut. Tidak kurang juga yang mendoakan agar proses kehamilan dan bersalin Zahirah nanti dipermudahkan.

"Tak sabar menanti kelahiran si kecil," komen salah seorang warga maya. - "Semoga baby dalam kandungan sentiasa sihat," doa salah seorang netizen. - "Semoga semua urusan dipermudahkan," kata salah seorang pengikutnya.

Bulan lalu, pasangan ini mengambil keputusan untuk tinggal di Australia bersama keluarga sehingga Zahirah selamat melahirkan. Zahirah dan Aiman telah mendirikan rumah tangga pada 20 Februari 2020 di Petaling Jaya.






www.myartis.com / Sumber & foto: Astro Gempak, Rotikaya, Beautifulnara, Instagram Zahirah Macwilson & Aiman Hakim Redza

         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: