10 December 2020

SITI NURHALIZA BERSYUKUR DIANGKAT ANTARA 100 SELEBRITI PALING BERPENGARUH DI ASIA PASIFIK



"Alhamdulillah. Semoga usaha kecil ini dapat memberikan manfaat kepada kita bersama-sama. Thank you so much @forbesasia," kata penyanyi Datuk Seri Siti Nurhaliza apabila tersenarai antara 100 selebriti paling berpengaruh di media sosial di rantau Asia Pasifik.

Hanya berhasrat ingin membantu golongan yang terkesan terutama sekali pengusaha makanan ketika pandemik COVID-19 dengan mempromosikan produk makanan yang dihantar ke pintu rumahnya di laman Instagram, Siti Nurhaliza atau lebih mesra disapa Tokti ini, kini telah mendapat perhatian media antarabangsa, Forbes.

Penyenaraian itu dibuat Forbes atas usahanya membantu golongan yang terjejas dengan mempromosikan perniagaan mereka kepada kepada hampir 8 juta pengikutnya di laman Instagram. Bahkan, detik gembira itu juga turut dipahat Tokti menerusi sebuah hantaran yang dimuat naik di laman tersebut tempoh hari.

Klik untuk gambar besar



Laporan juga menyatakan, selain aktif berinteraksi dengan pengikutnya, pemilihan itu dibuat berdasarkan pengaruh penyanyi yang kini hamil anak kedua itu di laman sosial.

Lebih menarik, selain Tokti, usahawan tersohor tanah air iaitu Neelofa juga antara yang tersenarai bersama nama-nama besar lain termasuklah Blackpink, EXO, Amitabh Bachchan, Jay Chou, Akshay Kumar dan Chris Hemsworth.

Untuk rekod, selain menghulurkan bantuan terutama sekali ketika pandemik COVID-19, pemilihan itu ditentukan berdasarkan kemampuan selebriti itu sendiri menggunakan pengaruhnya dalam meningkatkan kesedaran kepada orang ramai.








www.myartis.com / Sumber & foto: Astro Gempak & Instagram Siti Nurhaliza

         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: