20 June 2021

I GEMUK, TAPI ADA MACAM-MACAM... YOU APA ADA? - NABILA HUDA



‘I Gemuk, Tapi I im married, i ada suami, i ada anak, i ada rumah, i can cook, i bahagia, i ada kerjaya, i adalah award winning actress, i ada kulit yang cantik, i ketawa siang malam pagi petang, hidung i mancung, bibir i sexy, i was born famous, i got 7 cats, i ada 2 kereta dan motor, everyone loves me, i ada gerai makan, papa i Amy Search... You Ada Apa?" demikian warning Nabila Huda gara-gara ada segelintir pihak cuba bercakap mengenai saiz badannya.

"Saya bagi amaran keras kepada whoever yang suka compare pasal size badan ni. You Better Stop kalau taknak saya keluarkan kata-kata kesat yang boleh menyakiti hati anda dan keluarga anda.

"I can you know..You don’t know me! I cakap on behalf semua wanita dan lelaki yang lalui benda ni..Tak kira la macamana rupa kite, rambut kite, kulit kite, bentuk badan kite, EVERYONE IS BEAUTIFUL IN THEIR OWN WAY! Stop comparing,stop judging!

"That’s not nice you know," tambahnya di IG.

Tulis Nabila, budaya ‘body shaming’ ini harus diberhentikan dengan segera sebelum ianya menjadi parah dalam kalangan masyarakat.

Klik untuk gambar besar




         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: