18 July 2021

LAGI SEKALI NETIZEN SPEKULASI NEELOFA HAMIL DEK ASYIK PEGANG PERUT



Sebelum ini, pelakon, pengacara dan usahawan Noor Neelofa pernah menerima ucapan tahniah selepas ramai peminat membuat spekualsi bahawa impunya badan ini sedang berbadan dua. Neelofa dikatakan hamil apabila peminat mengatakan seolah kelihatan baby bump menerusi satu gambar usahawan itu memakai jubah warna coklat.

Malah, desas desus pengacara itu hamil hangat diperkatakan apabila dia meletakkan 'tag' nama suaminya pada bahagian perut pada foto hari raya mereka. Namun begitu, Neelofa mahupun suaminya, pendakwah dan pelakon Pencetus Ummah (PU) Riz itu tidak menafikan atau mengeyakan spekulasi tersebut.

Terkini, spekulasi hamil lagi sekali menjadi topik apabila Neelofa dilihat kerap memegang dan mengusap bahagian perutnya. Dek kerana itu, Instagram pasangan ini dihujani ucapan tahniah.

Aksi memegang perut itu kerap kali dilakukan Neelofa atau nama penuhnya Noor Neelofa Mohd Noor, 32 itu dalam sesi siaran langsung bagi mempromosikan produk terbaharu daripada jenama tudungnya, Naelofar.

Klik untuk gambar besar



Pemilik empayar jenama Naelofar itu dilihat kerap memegang perutnya dalam sesi siaran langsung sebentar tadi. Paling ketara, isteri kepada PU Riz atau nama sebenarnya Haris Ismail itu dilihat memegang dan mengusap perutnya berulang kali kerap duduk kerana dipercayai keletihan kerana berdiri.

Meskipun dihujani dengan soalan serta ucapan tahniah daripada netizen, namun bekas pengacara MeleTOP itu tidak membalas segala pertanyaan berkenaan.

Klip rakaman tersebut turut dikongsikan di Twitter dimana netizen turut mendakwa Neelofa hamil apabila ternampak perubahan pada bahagian perut. Malah, ada beberapa netizen memberitahu Neelofa dilihat mula mengikuti beberapa akaun berkaitan kehamilan di Instagram.

Walaupun sering dihujani pertanyaan mengenai kehamilan, Neelofa mahupun PU Riz masih mengunci mulut dan tidak mengeluarkan sebarang penafian mengenai hal tersebut. Untuk rekod, Neelofa dan PU Riz mendirikan rumah tangga di sebuah hotel terkemuka di ibu negara pada 27 Mac lalu.


         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: