19 September 2021

BILA UQASHA BIMBANG BERAT NAIK DEK JAJAN: "DAH LAH TAK LAMA LAGI NAK NIKAH"



Pelakon Uqasha Senrose yang menghitung hari detik untuk naik pelamin itu diselembungi dengan perasaan bimbang jika berat badan naik mendadak ekoran gemar menikmati makanan ringan ketika ini.

Bagaimanapun, menurut Uqasha atau nama sebenarnya Nik Zaris Uqasha Nik Sen, dia sudah lama teringin untuk mencuba manisan yang dijual oleh peniaga-peniaga dalam talian, namun niatnya itu terganggu kerana bimbang kondisi berat badannya yang susah untuk diturunkan.

"Sebenarnya dah lama dah craving (mengidam) nak makan benda ni, tapi duk fikir-fikir takut naik badan. Sudahlah tak berapa lama dah kan (tarikh nikah), nak turunkan berat badan susah pula kan.

Klik untuk gambar besar



Uqasha berkongsikan perkara itu di Instagram Storynya baru-baru ini dan turut berjanji untuk tidak makan lebih dari dua sudu sehari serta hanya ingin melepaskan keinginan yang tertahan selama ini sahaja.

Sehingga kini, baik Uqasha mahupun pasangannya, pelakon Kamal Adli, masing-masing belum mengumumkan sebarang tarikh untuk melangsungkan pernikahan mereka.



         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: