16 September 2021

NORA DANISH BERCUTI DI LANGKAWI BERSAMA SUAMI & ANAK



"Alhamdullilah, Langkawi here we come!" itulah tulis pelakon Nora Danish sebagai kapsyen beberapa gambar dia bersama keluarga yang berada di dalam pesawat dan menulis keterangan ringkas mengenai percutiannya.

Menerusi perkongsian tersebut, Nora bersama suami, Nedim Nazri dan anaknya kini sudah berada di Pulau Langkawi untuk bercuti.

"Selamat Pagi & Selamat Hari Malaysia, 1st time travelling on a plane after so long.. I'm not going to lie , a little nervous & paranoid," tulis Nedim pula.

Klik untuk gambar besar



Rata-rata, netizen yang terdiri daripada pengikut dan peminatnya di platform media sosial itu mendoakan perjalanan dan percutiannya.

Pada masa sama, ada juga yang mengingatkannya agar sentiasa menjaga prosedur operasi standard (SOP) ketika bercuti. Di Instagram Story, Nora berkongsi beberapa video pendek ketibaannya di Langkawi dan hotel mewah berlatarbelakangkan pantai.

Kerajaan sebelum ini mengumumkan mengenai kebenaran melancong ke pulau legenda itu untuk rakyat tempatan yang sudah lengkap menerima dua dos vaksin Covid-19, bermula hari ini.











         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: