09 October 2021

YONNYBOII KINI TUNANG NIK NAZIRA



Tahniah diucapkan kepada penyanyi Yonnyboii, 23, yang telah selamat melangsungkan pertunangan dengan wanita pilihannya, Nik Nazira, hari ini.

Yonnyboii atau nama sebenarnya Muhammad Haqeem Nuriman Nor Azrin memuat naik gambar pertunangan mereka yang berpakaian sedondon berwarna kelabu dengan keterangan yang romantis.

Penyanyi tersebut yang sebelum ini memuat naik gambar mereka berdua di laman Instagram tujuh hari lalu itu berkata, jantungnya berasa berdebar setiap kali melihat Nik Nazira.

Klik untuk gambar besar



"Saya tak pernah benar-benar percaya pada cinta, saya tak pernah percaya pada peluang. Sebelum ini, saya tak pernah berasa yakin, sebegini gembira, tak pernah tersenyum lebih daripada waktu sekarang dan tak pernah rasa seperti ini sehingga saya bertemu dengan awak.

"Saya tidak pernah berasa diri ini seorang yang pelik, tidak pernah rasa gementar sehinggalah saya jumpa awak. Saya tidak pernah mempunyai alasan untuk mencintai seseorang lebih daripada diri saya sehingga saya bertemu dengan awak, saya tahu, awak adalah orang yang paling saya sayang, untuk seumur hidup," katanya.

Perkongsian itu mendapat tanda suka melebihi 50,600 pengikut termasuk rakan-rakan artis. Mereka mengucapkan tahniah dan mendoakan yang terbaik buat Yonnyboii dan Nik Nazira.







         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: