12 November 2021

HAEL DIDAKWA BERSERONOK DI KELAB GAY KOREA - PENGURUS NAFI, BAKAL AMBIL TINDAKAN



Penyanyi Hael Husaini, 33, difahamkan telah terbang ke Korea Selatan atas urusan kerja baru-baru ini. Hael telah berkongsi foto serta video berada di negara tersebut.

Namun, ada cerita tak sedap didengar apabila ada netizen yang membuat tuduhan berat dengan mendakwa penyanyi lagu 'Jampi' itu pergi berseronok di sebuah kelab hiburan gay di Itaewon, Korea.

Kecoh mengenai perkara itu di laman Twitter. Menurut netizen itu lagi, ada seorang penyanyi Malaysia ke Korea tanpa menjalani kuarantin sebelum berhibur di kelab gay tersebut. Menerusi hint yang dberikan, individu berkenaan seolah mengatakan penyanyi yang dimaksudkan itu adalah Hael Husaini.

Klik untuk gambar besar



Bagaimanapun menerusi satu IG Live, pengurus Hael tampil memberikan respon bahawa dakwaan tersebut hanyalah fitnah semata-mata. Pengurus Hael memaklumkan pihaknya akan mengambil tindakan sewajarnya terhadap individu yang menyebarkan khabar angin berkenaan.

"Saya nak terangkan apa yang berlaku. Saya buat video ini sebenarnya nak bagitau Healers yang Hael punya team dah ambil tindakan. Berhenti budak tu nanti. Tak belajar dah kat Korea. Kalau dia padam pun dah terlambat dik. Aku dah jumpa Youtube, IG, semua alamat rumah dah dapat. Tak elok sebarkan fitnah. Berhentilah sebarkan fitnah," katanya.

Berat sungguh tuduhan tersebut lebih-lebih lagi jika tiada bukti sahih. Apa pun diharap Hael tabah dengan dugaan ini.







         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: