09 December 2021

TERKESAN DENGAN LAGU IQBAL - VIDA BAKAL LANCAR SINGLE TERBARU, HARAP ORANG HAYATINYA



"Sebenarnya bila Iqbal keluarkan lagu, saya berdiam je. Sekarang ni cakap banyak pun tak guna jadi saya nak keluar lagu dan menjawab segala apa yang kau (Iqbal) kata, apa yang kau lirikkan dalam lagu itu. Kali ini dengar saya punya pula. Ini jawapan yang perlu ada dalam lagu saya sehingga orang menangis," demikianlah ujar usahawan kosmetik terkenal, Dato' Seri Vida.

Vida khabarnya akan melancarkan single terbaru bagi menjawab segala persoalan daripada netizen berhubung kisahnya bersama bekas pembantu peribadinya yang kini bergelar penyanyi, Iqbal Zulkefli.

Jelas Vida atau nama sebenarnya Hasmiza Othman, 50, dia akui sedikit terkesan dengan lagu yang dikeluarkan Iqbal yang berjudul 'Hujan' itu.

Vida yang sebelum ini memilih untuk berdiam diri di saat Iqbal meraih populariti dengan menjaja kisah cinta 'tak jadi' mereka itu berkata, dia berharap orang di luar sana dapat menghayati single lagu terbarunya itu nanti.

Klik untuk gambar besar



Dia yang dihubungi mStar menjelaskan akan mengambil pendekatan yang sama seperti bekas kekasihnya itu bagi meluahkan isi hati yang terpendam.

Vida yang ingin membawa dan menyanyikan lagu bergenre balada itu juga sudah tidak sabar untuk tampil dengan elemen 'sentimental with love' di mana dia akan mengungkap segala kesedihan yang ada dalam lagunya itu kelak.

"Saya akan membawa lagu balada kali ni penuh dengan sentimental with love yang akan mengungkap kesedihan saya, saya nak anda semua rasakan," tuturnya.

Wow, tak sabar rasanya nak dengar lagu Vida nanti! Agak-agaknya siapa yang lebih meleleh ya... Heh!

         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: