24 December 2021

ZULIN AZIZ KINI TUNAI UMRAH - SEMPAT SOLAT HAJAT UNTUK MANGSA BANJIR



"Assalammualaikum,Bismillahirahmanirahim. Saya akan berangkat menunaikan umrah harini (21 Disember). Doakan saya semoga dipermudahkan urusan ya.. Saya juga memohon maaf sekiranya ada tersalah kata,ada perilaku yg tak disenangi sepanjang anda mengenali saya samada sengaja atau tidak sengaja. InshaAllah saya juga turut doakan kalian ❤️.

"Apa yg saya mampu, saya selitkan tiap doa saya disini buat semua mangsa banjir di Malaysia. Saya dan kawan2 nak buat solat hajat. Selitkanlah nama dibawah comment ni yaa buat mangsa2 banjir InshaAllah Kami sampaikan 🤲🏼.

"Alhamdulillah selesai solat hajat buat mangsa banjir di Malaysia,doa2 buat keluarga,sahabat dan followers.Semoga Allah perkenankan doa2 kita 🤲🏼," antara petikan kapsyen pelakon Zulin Aziz di laman Instagram miliknya.

Klik untuk gambar besar



Zulin yang juga seorang penyanyi itu kini sedang berada di Tanah Suci Makkah bagi menunaikan ibadah umrah dan sempat menitipkan doa buat mangsa-mangsa banjir.

Menurut Zulin atau nama sebenarnya Farah Azleenda Abdul Aziz, 32, dia bersama teman-teman umrahnya turut menunaikan solat hajat bagi kesejahteraan semua mangsa banjir.







         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: