10 January 2022

" 'UNIFORM' KERJA SAYA... SEKSI ATAU TIDAK, SAYA JANJIKAN DALAM LAKONAN TERBAIK" - NAD ZAINAL



"Ramai yang terima kecam itu ini sebab saya pakai seksi tapi saya memang jenis malas ambil pusing. Baju yang saya pakai di tempat kerja adalah 'uniform' kerja saya. Saya hanya menjadi diri sendiri kalau itu yang orang di luar runsingkan.

"Terpulang mata mereka yang melihat. Saya tiada titipan nasihat buat orang yang suka mengecam tapi saya nak cakap, saya hanya akan menjadi diri sendiri.

"Dan, saya juga akan 'all-out' (beri yang terbaik) dalam setiap kerja atau watak diberi. Kalau orang suruh saya taubat sebelum terlambat apa semua, terima kasih untuk ingatan itu semua.

Klik untuk gambar besar



"Seksi atau tidak, saya sentiasa janjikan dalam lakonan yang saya jayakan bahasa saya sentiasa beri yang terbaik. Itu janji saya," itulah kata pelakon Nad Zainal berhubung isu dikecam netizen apabila berpenampilan terlalu seksi.

Nad atau nama sebenarnya Farah Nadia Zainal Abidin berkata, dia lebih rela menjadi diri sendiri daripada memikirkan pendapat orang. Menurut Nad, 31, sudah terang lagi bersuluh, penampilan dirinya sentiasa terikat dengan tuntutan kerja seni.

Jelas pelakon drama 'Takdir Yang Tertulis' itu, seksi atau tidak, perkara itu merupakan sesuatu yang bersifat subjektif. Dalam pada itu, Nad berkata dia tidak mengambil kira soal seksi atau tidak tetapi berjanji untuk berikan yang terbaik dalam setiap kerja atau watak diberi.


         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: