01 March 2022

'ANAK COMING SOON' - HAQEIM RUSLI JELAS HANYA BERGURAU



"Ramai yang sudah muat naik video saya akan menimang anak pertama. Semua itu hanya gurauan dengan Aqo, dia yang rakam. Buat masa sekarang belum ada lagi (anak) tetapi kami minta doa anda semua supaya dapat menimang anak pertama.


"Jangan salah faham," itulah kata penyanyi dan komposer muda, Haqiem Rusli yang tampil menjelaskan berhubung khabar angin yang mendakwa isterinya, Anis Sofea, 20, kini sedang hamil.

Haqiem atau nama penuhnya Ridzuan Haqiem Ruslim 24, memberitahu semuanya hanya salah dan faham dan kenyataannya dalam video tersebut hanya gurauan semata-mata.

Baru-baru ini tular khabar angin mendakwa isteri penyanyi lagu 'Tergantung Sepi' itu didakwa sedang hamil anak pertama. Ia berikutan tular video oleh jurufoto Aqo Imram dimana Haqiem seolah memberi bayagan akan menimang anak pertama.

Klik untuk gambar besar



"Anak coming soon (akan lahir)," tutur pelantun 'Mimpi' itu dalam video tersebut yang tular sehingga meraih ribuan komen positif netizen yang rata-ratanya teruja dengan berita gembira itu.

Terdahulu, dalam satu temu bual bersama prgoram hiburan Haqiem berkata belum ada berita baik mengenai cahaya mata namun akan berkongsikan kepada umum jika isterinya disahkan hamil.

Haqiem yang pernah membintangi drama 'Kebaya Kasut Kanvas' itu sebelum ini juga memberitahu masih belum bersedia menimang cahaya mata memandangkan usianya dan isteri masih muda.

Untuk makluman, Haqiem dan Anis selamat bergelar suami isteri di Masjid Raja Haji Fi Sabilillah, Cyberjaya pada 19 November lalu.




         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: